YuENLiN93 遇見神 ~ Emmanuel

20110718

Maternity leave officially starts!

產假第一日~

今日比起工作日更早起床!
鬧鐘 7:00am鬧咗!要turn off la!好快就有個人肉鬧鐘鬧爆我lu!
老公竟然如常叫我起身返工!
Hehe...我哋倆個都要好好適應...

星期六,去醫生到baby checkup (now weekly),醫生話:「BB好快出嚟嘞。」我哋倆個當堂「嚇」親!

「醫生,好快積係幾快?」

「唔係今個星期,就下個星期啦!如果依個星期冇動靜,就星期六返嚟checkup啦!」

吓?!Due date唔係八月七號咩?
於是,依個weekend,我哋cleanup咗間屋、setup咗奶奶間房、setup咗個mobile...

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

<< Home